ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تاثیر سرعت غذا خوردن در وزن

تاثیر سرعت غذا خوردن در وزن

آیا سرعت خوردن بر وزن شما تأثیر می گذارد؟


بسیاری از مطالعات نشان داده اند که هنگامی که به آرامی غذا می خورید میزان غذایی که مصرف می کنید به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟


بسیاری از افرادی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند در تلاش هستند تا میزان کالری که در وعده های غذایی مصرف می کنند را کاهش دهند. با این حال ، یک مسئله مهم وجود دارد که اکثریت قریب به اتفاق آن را از دست می دهند. بیشتر افراد روی آنچه می خورند تمرکز می کنند نه اینکه چگونه آن را بخورند. آیا می دانید سرعت خوردن شما روی وزن شما تأثیر می گذارد؟ آیا تا به حال از خود پرسیده اید که آیا سرعت غذا خوردن بر وزن شما تأثیر می گذارد؟


برخی مطالعات در مورد این موضوع نشان داده است که میزان خوردن غذا با افزایش وزن ارتباط دارد. این امر احتمالاً به این دلیل است که بدن شما هنگام آهسته غذا خوردن سریعتر به احساس سیری می رسد. بعلاوه ، غذای کندتر میزان آب شما را می نوشد و به معده شما اجازه می دهد زودتر گسترش یابد. این تأثیر می گذارد که فرد چقدر می تواند از نظر زیست شناختی غذا بخورد.


در این مقاله ، ما به تأثیرات سرعت غذا در وزن شما می پردازیم.


هورمونهای چقرمگی :


زمان پاسخ هورمون هایی که سیری را گزارش می کنند کمی آهسته است ، بنابراین خوردن آهسته همچنین باعث می شود هورمون های سیری در زمان مناسب ظاهر شوند.


خیلی سریع غذا خوردن مانع از عملکرد صحیح مکانیسم بیولوژیکی می شود که در هنگام پر شدن معده شما به شما اطلاعات می دهد.


این اطلاعات در درجه اول توسط چندین هورمون همراه با هورمون موسوم به کولسیستوکینین منتقل می شود. هنگامی که می خورید ، فرایندی آغاز می شود که به مغز شما اطلاع می دهد که معده شما "پر" است.


با آگاهی از این احساس ، می توانید از مصرف غذاهای مورد نیاز خود دست بردارید زیرا قبلاً نیازهای غذایی شما برآورده شده است. با این وجود برای فعال کردن این مکانیسم مدتی لازم است. بنابراین ، اگر خیلی سریع غذا بخورید ، بسیار محتمل است که در معرض پرخوری باشید.


مشخص شده است که خوردن خیلی سریع باعث کاهش تبعیض هورمون هایی که احساس سیری می کنند ، می شود.

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع


مطالعات در مورد رابطه بین سرعت غذا خوردن و افزایش وزن

بسیاری از مطالعات نشان داده اند که هنگامی که به آرامی غذا می خورید میزان غذایی که مصرف می کنید به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.


در یک مطالعه در مورد این موضوع ، یک گروه چاق از افراد دارای اضافه وزن و چاقی متمرکز شده است. گفته شد كه همه شركت كنندگان به آهستگی و راحت غذا می خورند. در یک محاکمه دیگر ، از همان شرکت کنندگان خواسته شد سریع غذا بخورند.


براساس نتایج بدست آمده ، همه شرکت کنندگان اظهار داشتند که وقتی غذا به آهستگی غذا می خورند غذای کمتری مصرف می کنند و نسبت به زمان سریع غذا خوردن احساس گرسنگی می کنند.


برای کاهش سرعت غذا خوردن چه کاری می توانید انجام دهید؟

شما باید از چیزهایی که در حین غذا خوردن باعث حواس شما پرت می شود ، دوری کنید زیرا نمی توانید روی غذایی که می خورید متمرکز شوید زیرا حواس پرت است ، و در نتیجه ، ممکن است نفهمید که سریع می خورید.


تمام وعده های غذایی مصرف شده قبل از 20 دقیقه یک وعده غذایی سریع محسوب می شود و فرقی نمی کند که در این وعده غذایی باشد.


در اینجا چند نکته برای کمک به شما در آهسته تر غذا خوردن آورده شده است:


محلی که می خورید مهم است. این باید مکانی آرام باشد که شما را به خوردن راحت دعوت می کند. کارشناسان خوردن بدون تلویزیون را توصیه می کنند زیرا تلویزیون شما را ناخودآگاه حواس خود را پرت می کند و شما را به خوردن سریعتر ترغیب می کند.


هر نیش باید 20-25 بار جویده شود. در حین انجام این کار می توانید سعی کنید مواد غذایی را که می خورید درک کنید.


می توانید هنگام غذا خوردن از کارد و چنگال استفاده کنید ، از جمله پیتزا و ساندویچ.


غذا خوردن با افراد به شما کمک می کند تا آرام و معلولی معاشرت کنید.


در آخر این نکته را بخاطر بسپار که برای سالم ماندن باید عادت غذایی خوبی داشته باشید. نه تنها آنچه می خورید یا نوع غذا ، بلکه روالها و عادت هایی مانند سرعت غذا خوردن ، نقش تعیین کننده ای دارند.


ترجمه از مهناز خلج زاده مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : sagligabiradim.com


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده