خرید از سراسر دنیا


» مراحل توسعه دارو برای COVID-19

مراحل توسعه دارو برای COVID-19


بسیاری از شرکتهای داروسازی در حال حاضر مشغول تولید داروهای COVID-19 و شاید یک واکسن هستند که همگان را در برابر این بیماری محافظت می کنند. چین اعلام کرده است که اولین واکسنهای اضطراری در آوریل سال 2020 عرضه می شود.


چهار تا از بزرگترین فدراسیون های دارویی جهان اعلام کردند که در حال حاضر 30 گونه از داروهای ضد ویروسی را برای پیشگیری و درمان کورنا ویروس آزمایش می کنند. به همین ترتیب ، آنها اظهار داشتند كه دارو را از نظر اثربخشی ارزیابی می كنند. آنها همچنین این امکان را دارند که راهی برای تولید واکسن COVID-19 پیدا کنند.


آنها افزودند که صنعت داروسازی در تلاش است تا از ترکیبی عالی از تلاشهایی که می تواند خود صنعت را متحد کند ، اطمینان حاصل کند. با این حال ، آنها تأکید کردند که مشارکت مقامات بهداشتی ، مؤسسات بهداشتی ، دانشگاهیان و پژوهشگران نیز ضروری است. این امر به این دلیل است که آنها می توانند با همکاری برنامه های تحقیق و توسعه به تولید نتیجه برسند.


مرحله توسعه دارو برای COVID-19


در ابتدا ، محققان شروع به مطالعه داروهای ضد ویروسی کردند که در برابر بیماری هایی مانند HIV و ابولا اثبات شده است. در حال حاضر ، چندین مطالعه بالینی در حال انجام است ، با بررسی ادبیات موجود در مورد این داروها.


هدف دوم تحقیق ، تجزیه و تحلیل تأثیر مهارکننده های ACE بر کورو ویروس است. این مهارکننده ها هنگام برخورد با بیماری کورنا ویروس نتایج خوبی را نشان داده اند.


در حال حاضر ، آزمایشگاه آمریکایی AbbVie آزمایشات خود را با ترکیبی از دو داروی ضد ویروسی به نام های لوپیناویر و ریتوناویر ادامه می دهد.


صنعت داروسازی در حال ارزیابی آنتی ویروس هایی است که می توانند کرونا ویروس را درمان کنند.

علاوه بر این ، شرکت دارویی ژاپنی Takeda در حال آزمایش داروهای جدید است. به گفته کارشناسان ، یکی از آنها دارویی است که از پلاسمای خون گرفته می شود و پیش بینی می شود افرادی که در معرض خطر بالای منقبض شدن کروناویروس هستند را درمان کنند.


شرکت داروسازی فایزر اعلام کرد که ارزیابی اولیه برخی از ترکیبات ضد ویروسی را که قبل از وقوع شیوع ایجاد شده سرعت می بخشد. این آزمایشگاه توضیح داد که آنها قبلاً به عنوان مهار کننده های تکثیر سایر کورنا ویروس های متفاوت با COVID-19 ارزیابی شده اند. این نشان می دهد که آخرین یافته ممکن است نزدیک باشد.



داروهای COVID-19 - واکسن


علاوه بر داروها ، محققان در حال کار بر روی واکسن کروناویروس نیز هستند.


شرکتهای داروسازی همزمان بر روی انواع مختلف واکسن کار می کنند. برخی از این واکسن ها اثر موقت دارند ، در حالی که برخی دیگر هدفشان ارائه راه حل دائمی تر است.


برخی روزنامه های آمریکای شمالی اظهار داشته اند كه مؤسسات ملی بهداشت آمریكا در صدر این هدف قرار دارند. این روزنامه ها در مورد نتایج موفق آزمایش در موش ها صحبت می کنند. آنها همچنین اعلام کردند که آزمایش با داوطلبان جوان و سالم به زودی آغاز می شود.


در همین حال ، اطلاعات از چین قول می دهد که اولین واکسن های اضطراری که برای موارد کرونا ویروس تولید می شود ، در ماه آوریل در آن کشور موجود باشد.


ساخت واکسن برای COVID-19 از اولویت های بسیاری از شرکت های داروسازی و مؤسسات ملی بهداشت است.


نگرانی های دکتر Peter Daszak


او یک متخصص محیط زیست بیماری و عضو سازمان علمی Eco Health Alliance است. او اظهار داشت که جهان به اشتباه در برابر شیوع های ظهور واکنش نشان داد. به گفته وی ، ساخت واکسن کورو ویروس مانع از بروز شیوع جدید به زودی نخواهد شد.


وی نمونه هایی از موارد سندرم حاد تنفسی شدید را آورده است. وی اظهار داشت: واکسنی که علیه این بیماری ساخته شود ، تنها از بسیاری از دلایل بیماری جلوگیری می کند. وی همچنین از اچ آی وی به عنوان نمونه ای از این وضعیت یاد کرد. وی یادآور شد: حتی امروز سالها پس از ظاهر شدنش ، پزشکان هنوز برای درمان به داروهای مختلفی متوسل می شوند. بنابراین ، هنوز واکسنی برای ویروس HIV وجود ندارد.


او خاطرنشان کرد: پاسخ مناسب برای تغییر نحوه تأثیرگذاری مردم بر جهان است. خصوصاً تعامل ما با حیوانات وحشی باید تحت کنترل باشد. این امر به این دلیل است که بیشتر این ویروس ها توسط حیواناتی منتقل می شوند که افراد در حین پاکسازی جنگل ها ، ساخت جاده ها و شکارچی ها با آنها در تماس هستند.


در نظر بگیرید


درمان اختصاصی برای COVID-19 در دست تهیه است. در حالی که تلاشهای زیادی برای تولید داروی ضد ویروس یا واکسن در صنعت داروسازی وجود دارد ، ما هنوز در مرحله آزمایش هستیم.



ترجمه از مهناز خلج زاده مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : sagligabiradim.com

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده