خرید از سراسر دنیا


» قرنطینه

قرنطینه

چرا قرنطینه در مواردی مانند coronavirus ضروری است؟


قرنطینه یک اقدام بسیار مؤثر برای متوقف کردن شیوع coronavirus است. هرکسی که گمان می کند در معرض ویروس قرار گرفته است ، حتی اگر علامتی نداشته باشد ، باید وارد قرنطینه شود .

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟


تاکنون مؤثرترین اقدام برای کنترل شیوع ویروس قرنطینه بوده است. هیچ داروی خاصی برای درمان این بیماری و واکسن در برابر این بیماری وجود ندارد. به همین دلیل و دلایل دیگر ، قرنطینه بهترین اقدامات برای جلوگیری از در معرض خطر قرار گرفتن بیشتر مردم است.


حداقل در حال حاضر ، چیزی که خطر ابتلا به کروناویروس COVID-19 را افزایش می دهد این است که این ویروس است که کارشناسان اطلاعات کافی در مورد آن ندارند. این ویروس جدید است ، بنابراین آنها نمی دانند چگونه عمل کنند. در واقع ، هنوز اطلاعات کافی در مورد چگونگی گسترش آن در دست نیست. بنابراین ، قرنطینه اقدامات پیشگیرانه ایده آل است.


آنچه کارشناسان کشف کردند این است که COVID-19 بسیار مسری است ، بنابراین به سرعت در چین ، کره و ایتالیا گسترش یافت. میزان مرگ و میر مشخص نیست زیرا اگرچه این میزان در چین بین 2 تا 4 درصد است ، اما سایر نقاط جهان ارقام یکسانی را نشان نمی دهند.


جداسازی یک اقدام اجباری است که در هنگام تشخیص فرد مبتلا به کروناویروس انجام می شود. هنگامی که این اتفاق می افتد ، فرد آلوده باید فوراً از تماس مستقیم با افراد دیگر خودداری کند.


فرد مبتلا به کورنا ویروس ظرف سه تا شش هفته علائم را تجربه می کند ، در این مدت باید کاملاً از محیط جدا شود. در یک سناریو ایده آل ، اگر فرد آلوده با افراد دیگر زندگی کند ، باید در جای دیگری بماند تا بیماری از بین برود.


در صورت عدم امکان این امر ، توصیه می شود فرد بیمار را در یك اتاق جدا كنید و تماس جسمی با آن نداشته باشید. آنها باید حمام مخصوص خود را داشته باشند و بشقاب ، کارد و چنگال ، ملافه و تختخواب یا هر چیز دیگری را با آنها به اشتراک نگذارید. افراد اطراف بیمار باید از ماسک های جراحی مخصوص استفاده کنند. در موارد شدید ، بیمار باید با آمبولانس به بیمارستان منتقل شود ، نه با روش دیگر حمل و نقل.


استفاده از ضد عفونی کننده دست و ماسک صورت در افرادی که ممکن است آلوده شوند از اقدامات موثر است.


قرنطینه یک اقدامات احتیاطی برای افرادی است که بیمار نیستند اما احتمالاً به این بیماری مبتلا هستند یا با شخصی که مریض بوده تماس گرفته اند.


فرد برای ورود به قرنطینه نیازی به داشتن علائم ندارد. تردید در تماس با شخص بیمار دلیل کافی برای ورود به قرنطینه است ، زیرا ویروس دوره های مختلفی را دارد و همیشه باعث علائم قابل مشاهده نمی شود.

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟


در این موارد ، جدی نگرفتن اوضاع بسیار خطرناک است. بزرگترین خطر کسانی هستند که در معرض COVID-19 قرار دارند و تصمیم می گیرند که اقدامی انجام ندهند زیرا احساس خوبی دارند. آنها ممکن است ویروس را حمل کنند و ویروس ها را به افرادی آسیب پذیر منتقل کنند ، در نتیجه می توانند جان خود و دیگران را در معرض خطر قرار دهند.


نحوه قرنطینه


کلمه "قرنطینه" به معنای بسیار کلی استفاده می شود ، اما این همیشه به معنی 40 روز نیست. در مورد coronavirus ، توصیه می شود اگر علامتی نداشته باشید به مدت دو هفته یا 14 روز خود را جدا کنید و گمان کنید که با افراد آلوده در تماس بوده اید.


اکثر قریب به اتفاق موارد خود را در این دوره نشان می دهند. بعضی اوقات این اقلیت ها هستند ، اگرچه اولین علائم در طی چند ساعت اول ظاهر می شوند یا تا پایان دو هفته ظاهر می شوند. بنابراین ، 14 روز دوره ای است که حداقل خطر عفونت را فراهم می کند.


به یاد داشته باشید که حتی فاصله ی 1-2 متر از فرد آلوده می تواند منجر به عفونت شود. بنابراین ، حتی اگر شما در کشورهایی مانند چین یا ایتالیا نبوده اید ، جایی که این بیماری در مقادیر زیادی دیده می شود ، تماس با افرادی که در آنجا بوده اند یا نشان دادن علائم بیماری است ، دلیل کافی برای گمان این عفونت به شما منتقل شده است.


براساس آخرین اطلاعات رسمی ، بیش از 500000 کیس در بیش از 200 کشور جهان وجود دارد. تاکنون حدود 20 هزار نفر در اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند. پتانسیل ابتلا به این بیماری بسیار زیاد است ، زیرا حتی در مناطقی مانند آمریکای لاتین که هنوز هم موارد اندکی وجود دارد ، این بیماری به سرعت شیوع یافته است.


ترجمه از مهناز خلج زاده مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : sagligabiradim.com


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده