خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ماده های غذایی که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند

 ماده های غذایی که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند


اگر شروع به مصرف غذاهایی کنید که به پاکسازی سیستم شما از سموم کمک می کنند ، شما هم از سیستم ایمنی بدن خود پشتیبانی می کنید و هم بسیاری از عملکردهای بدن را به بهترین شکل ممکن انجام می دهید.


درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

سیستم ایمنی بدن به عنوان یک مکانیسم دفاعی برای بدن شما عمل می کند. سیستم ایمنی بدن برای سالم بودن باید قوی باشد. بنابراین ، باید مراقب مصرف غذاهایی باشید که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کنند.


بدن شما دائماً خون شما را تمیز می کند و کلیه سموم موثر بر سلامتی شما را از بین می برد. با این وجود ، بعضی اوقات سیستم های اصلی بدن ما ممکن است برخی از مشکلات را تجربه کنند. در نتیجه ضایعات می توانند در بدن شما جمع شده و عملکرد این سیستم ها را مختل کنند.


ممکن است در ابتدا متوجه علائم واضح نشوید. در نتیجه سیستم ایمنی بدن شما ضعیف می شود. در ضمن ، شما در معرض خطر ابتلا به بسیاری از انواع بیماری ها هستید که به طور جدی بر کیفیت زندگی شما تأثیر می گذارد.


به طور کلی ، بهبود عادات و مصرف بیشتر غذاهای مفید برای سلامتی به شما در پاکسازی بدن کمک می کند.


امروز ، ما می خواهیم 8 غذای تقویت کننده سیستم ایمنی بدن را با شما به اشتراک بگذاریم. بنابراین می توانید اضافه کردن این غذاها را به طور مرتب در عادت های غذایی خود در نظر بگیرید.


1. سیر


ما به دلیل طعم و عطر فوق العاده آن معمولاً از سیر درغذا ها استفاده می کنیم. اما همچنین این داروئی است که هرگز نباید از رژیم غذایی خود حذف کنید.


اول از همه ، این ماده فوق العاده سرشار از آنتی اکسیدان ها و مصالح ضد التهابی است. سیر می کند تا کبد و خون شما را از بیماری محافظت کند. علاوه بر این ، گوگرد موجود در سیر ، آن را از سموم پاک می کند. ویژگی دیورتیک آن همچنین باعث کاهش التهاب می شود.


سرانجام ، سیر همچنین حاوی ویتامین ها و مواد معدنی مهمی است. اینها باعث می شود بدن و سیستم ایمنی بدن شما در بسیاری از بیماری ها کمتر تحت تأثیر قرار گیرند.


گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

2. زردچوبه


زردچوبه به دلیل ارزش غذایی و خواص درمانی آن یک ادویه معروف است. سرشار از آنتی اکسیدان ها ، مواد ضد التهابی و ارزشهای مهم غذایی است. به طور کلی ، زردچوبه یکی از موثرترین راه ها برای از بین بردن سموم بدن است. علاوه بر این ، ماده فعال آن ، کورکومین ، فواید خارق العاده ای برای گردش خون ، سلامت کبد و کلیه شما دارد.


مصرف مقدار کمی زردچوبه به لطف کورکومین موجود در آن ، به سموم بدن از بدن شما کمک می کند. همچنین از اثرات منفی رادیکالهای آزاد محافظت می کند.


3. چغندر


چغندر از نظر ارزش غذایی یکی از کامل ترین سبزیجات است. از این گذشته ، فیبر ، آنتی اکسیدان و سایر مواد مغذی آن برای تمیز کردن کبد و خون شما مناسب است. همچنین pH بدن شما را متعادل می کند. این برای تنظیم فرایندهای التهابی و کمک به حذف زباله بسیار مهم است.


چغندر همچنین بتائین و پکتین را تأمین می کند. با تسهیل هضم ما قدرت سم زدایی را به دست می آورد.


4. آووکادو


آیا می دانید خوردن یک تکه آووکادو هر روز به کاهش وزن شما کمک می کند و خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد؟


این میوه خوشمزه سرشار از ویتامین ها ، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است. به دفع سموم موجود در خون شما کمک می کند و از اکسیژن سلولی پشتیبانی می کند. بعلاوه ، آووکادو حاوی اسیدهای چرب مهم است. اینها به پاکسازی کلسترول بد LDL کمک می کنند و مکانیسم های التهابی بدن را تنظیم می کنند.


سرانجام ، حاوی گلوتاتیون آووکادو است. این ماده ضد سرطانی است که از تجمع سموم نیز جلوگیری می کند.


5- کلم

در مرحله بعد کلم و سبزیجات برگدار هستند. این با حمایت از دفع سموم به تغذیه شما کمک می کند.


اول از همه ، آنتی اکسیدان ها در محتوای آن برای از بین بردن مواد مضر که در خون شما جمع می شوند ، خدمت می کنند. این شامل داروها است که شما استفاده می کنید. علاوه بر این ، فیبر طبیعی موجود در کلم به کار روده شما کمک می کند و با خوردن آن  کبد شما عاری از سموم است.


6. خیار


خیار که از نظر میزان کالری ، کالری کمی دارد و سطح آب آن زیاد است ، به عملکرد اندامهای مخفی بدن کمک می کند تا بی عیب و نقص عمل کنند. علاوه بر این ، مواد مغذی موجود در محتوای آن نه تنها به بدن شما کمک می کند تا قلیایی شود ، بلکه باعث کاهش ارزش اسید آن و در نتیجه توانایی تصفیه آن از سموم می شود. سرانجام ، خیار در بهبود گردش خون و استفاده بیشتر از عملکردهای ذهنی شما بسیار موفق است.


7. بادمجان


سرانجام ، بادمجان ، این صفی معجزه آسا ، بسیار غنی از آنتوسیانین ها است. این ماده ای است که به آن رنگ بی نظیری می بخشد و منبع آن اثر آنتی اکسیدانی فوق العاده ای است که به پاکسازی بدن کمک می کند. علاوه بر این ،  هضم چربی ها را حمایت می کند و اسیدی شدن بیش از حد در خون را (هنگام مصرف منظم) کاهش می دهد.


آیا حاضر هستید این غذاها را وارد رژیم غذایی خود کنید؟ همانطور که تازه می خوانید ، اینها غذاهای سالم هستند که می توانید برای مراقبت مناسب از بدن در طول هفته مصرف کنید.


با مصرف این غذاهایی که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند از اثرات پاک کننده آن نهایت استفاده را ببرید.



ترجمه از مهناز خلج زاده مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : sagligabiradim.com


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده