خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه یک عادت رخ می دهد؟!

چگونه یک عادت رخ می دهد؟!


یادگیری روشهای ایجاد یک عادت می تواند به شما کمک کند در جهت انجام پروژه های مورد نظر خود یا اهدافی که می خواهید به آنها برسید قدم های بلندی بردارید. در این مقاله نحوه شروع کار را به شما خواهیم گفت.


آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

بسیاری از افراد نمی دانند چگونه عادت ایجاد کنند. به همین دلیل؛ اگرچه شما می خواستید سلامت خود را بهبود بخشید ، به یک هدف شغلی برسید ، یک زبان جدید یاد بگیرید و کارهایی از این دست انجام دهید ، احتمالاً هرگز به اهداف خود نرسیده اید.


عادت ها برای دستیابی به همه چیزهایی که می خواهید مهم هستند. با این حال ، مسئله این است که شما بهانه هایی مانند "من وقت ندارم" ، "کمبود انگیزه دارم" ، "من هنوز احساس نمی کنم آماده هستم" و غیره دارید.


عادت چیست؟


همانطور که در بالا اشاره کردیم ، عادات بسیار مهم هستند زیرا می توانند موفقیت شما را تضمین کنند و شما را در رسیدن به اهداف مورد نظر خود راهنمایی کنند. برخی از مطالعات در مورد عادت می گویند:


"توانایی افراد در سازماندهی متفاوت با طبیعت."


علاوه بر این ، آنها اشاره می کنند که:


"در روانشناسی ، عملی است که از طریق یک تجربه عادت بدست می آید و به طور مرتب و خودکار انجام می شود."


ایجاد یک عادت همیشه آسان نیست. با این حال ، این کار برای دستیابی به آنچه می خواهید و غلبه بر بهانه های خود لازم است.


نحوه ساختن یک عادت


چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

به گفته برخی از کارشناسان ، لازم به ذکر است دریافت عادت افراد از خانواده آنها باعث می شود که در طول زندگی آنها این کار را انجام دهند.


در بعضی موارد ، کودکان با تقلید از رفتار افراد سالخورده در اطرافشان ، شروع به دریافت عادات سالم می کنند.


با این وجود ، در هر مکانی می توان عادت به دست آورد ، زیرا مردم عادات را می آموزند. در زیر در مورد نکاتی صحبت خواهیم کرد که می تواند در ایجاد یک عادت به شما کمک کند.


1. به چیزی که می خواهید انجام دهید فکر کنید


شاید بخواهید در بیش از یک وضعیت جنبه ای از زندگی خود را بهبود بخشید. این ممکن است مانند غذا خوردن سالم تر ، ترک اعتیاد و شروع کار های روزمره شما باشد.


مناسب است برای ایجاد یک عادت ، آنچه را که می خواهید بهبود ببخشید ، روشن کنید. پس از این نکته ، می توانید به تدریج تغییراتی را شروع کنید ، تا زمانی که این تغییرات عادت شود.


2 . با اولین قدم شروع کنید


نیازی به ایجاد تغییرات بزرگ در یک روز نیست. به عنوان مثال ، اگر هدف شما این است که هر روز صبح دویدن را شروع کنید ، روز اول را پنج یا ده دقیقه اجرا کنید. خود را بیش از حد خسته نکنید. به تدریج به هدف خود خواهید رسید.


3. عادات خود را به خوبی برنامه ریزی کنید


از انجام این کار مبهم خودداری کنید. به عنوان مثال ، نگویید "من فردا میدوم" و بگویید "فردا ساعت 6 صبح از خواب بیدار می شوم و پنج دقیقه دویدم." در برنامه ریزی عادت های خود خاص باشید.


4- طرحی طراحی کنید


به یاد داشته باشید ، وقتی می خواهید یک عادت ایجاد کنید ، می توانید به بهانه هایی فکر کنید که می تواند شما را مجبور به بازگشت به رفتارهای قدیمی خود کند ، این اتفاقات می تواند رخ دهد: "مهم نیست که من امروز این کار را نکنم" ، "بعداً این کار را می کنم" ، "امروز احساس تنبلی می کنم" و غیره. طرحی را برای جلوگیری از این امر طراحی کنید و همه چیز را در صورت بهانه گرفتن ذهن خود آماده کنید.


به عنوان مثال ، اگر می خواهید از مزایای مدیتیشن بهره مند شوید ، می توانید تشک خود را از روز قبل آماده کرده و اتاق را آماده کنید. اگر می خواهید دویدن را شروع کنید ، می توانید لباس های خود را از شب قبل آماده کنید. در صورت لزوم ، تلفن خود را نادیده بگیرید و از حواس پرتی خودداری کنید تا بتوانید بیشتر تمرکز کنید.


5. زنگ تلفن را تنظیم کنید


این هشدارها باید شامل یک کار خاص باشد. اگر زنگ هشدار شما ساعت 6 صبح به صدا در خواهد آمد ، حتما این زنگ هشدار را به شما اطلاع می دهد که زمان اجرای آن است. همچنین می توانید در نقاط استراتژیک منزل خود یادداشت هایی به جا بگذارید ، این مکان ها می توانند آینه یا اتاق غذاخوری شما باشند و می توانند برای شما یاد آور باشند.


6. ضبط و مشاهده کنید


با یادگیری یک عادت جدید با برنامه خود ، خواهید دید که چه احساسی دارد. این سطح انگیزه شما را بالا نگه می دارد.


در نتیجه


به یاد داشته باشید ، تغییر عادات قدیمی یا دستیابی به عادت های جدید با تغییر برخی از باورهای محدود شروع می شود. بعضی از افراد با فکر کردن و گفتن مواردی مانند "من اینجوری هستم" از خود جلوگیری می کنند. این عقیده بسیار محدود کننده است و می تواند شما را از رسیدن به اهداف عالی خود باز دارد. شاید شما باید کنترل سیستم اعتقادی خود را شروع کنید.


ترجمه از مهناز خلج زاده مجله ارم بلاگ

منبع ترجمه سایت : sagligabiradim.com

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده