بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه در رژیم غذایی وگان وزن خود را افزایش دهیم؟

چگونه در رژیم غذایی وگان وزن خود را افزایش دهیم؟

4 ماده غذایی وگان غنی از کالری برای افزایش وزن


ما در این مقاله به بررسی غذاهای مخصوص وگان میپردازیم که باعث افزایش وزن میشوند با ما همراه باشید تا این غذاهای جذاب را کشف کنید.


آیا شما رژیم وگان میگیرید و سعی در افزایش وزن دارید؟ بهترین غذاهای وگان غنی از کالری را کشف کنید که به شما در جذب توده عضلانی و افزایش وزن کمک می کند!


چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

کاهش وزن با پیروی از رژیم غذایی وگان امری معمول است. با این حال ، اگر به آنچه می خورید توجه ویژه ای کنید ، می توانید وزن ایده آل خود را حفظ کرده و حتی چند کیلو نیز به دست آورید. بیایید نگاهی به برخی از غذاهای غنی از کالری وگان که نباید از رژیم غذایی وگان حدف شوند ، نگاهی بیندازیم.


غذاهای غنی از کالری


خوردن غذاهای وگان سرشار از کالری برای افزایش وزن لازم است. به این ترتیب انرژی زیادی خواهید داشت و قادر خواهید بود مواد مغذی را به توده عضلانی تبدیل کنید.


1. روغن های گیاهی


روغن های گیاهی گزینه ای عالی برای اضافه کردن به وعده های غذایی شما هستند. علاوه بر این ، آنها ویتامین E و اسیدهای چرب اشباع نشده بدن شما را تأمین می کنند. بیایید نگاهی بیندازیم که این روغن های گیاهیی کدامند و چقدر کالری دارند:


روغن زیتون: در هر نصف لیوان 899 کیلو کالری

روغن کانولا: 884 کیلو کالری به ازای هر لیوان

روغن نارگیل: 899 کیلو کالری به ازای هر لیوان

روغن آفتابگردان: 899 کیلو کالری به ازای هر لیوان


خبر خوب این است که می توانید این روغنها را در هر چهار وعده غذایی روزانه خود میل کنید. میپرسید چطور؟ به عنوان مثال ، می توانید مقداری روغن گیاهی را به نان تست و آووکادو خود اضافه کنید. علاوه بر این ، می توانید روغن ها را به سس سالاد ، نان خانگی و حتی ماکارونی که با روغن و سبزیجات درست شده است اضافه کنید. حتی می توانید آنها را به اسموتی میوه یا سبزیجات اضافه کنید!


2. آجیل


برخی از بهترین غذاهای وگان سرشار از کالری ، آجیل ها هستند. آجیل ها برای رفع گرسنگی بین وعده های غذایی بسیار مفید هستند و یک میان وعده سالم هستند. علاوه بر این ، می توانید آنها را به سوپ ها ، سالادها ، وعده های غذایی و حتی ماست وگان اضافه کنید!


گردو

گردو در هر فنجان حاوی 611 کیلو کالری است. ما آنها را توصیه می کنیم زیرا آنها منبع اسیدهای چرب امگا 3 ، فولات ، ویتامین های گروه B ، فیبر و پروتئین هستند. از طرف دیگر ، گردو حاوی آهن ، پتاسیم ، سلنیوم ، منیزیم ، فسفر و روی میباشد.


فندق

هر فنجان فندق 587 کیلو کالری دارد. فندوق ها سرشار از اسید اولئیک ، ویتامین E ، فولات و ویتامین B6 هستند. علاوه بر این ، مواد معدنی مانند آهن ، منیزیم ، کلسیم و پتاسیم در آنها وجود دارد. آنها همچنین حاوی پروتئین های با کیفیت و اسید آمینه ها هستند.



ماکادمیا (فندق استرالیایی)

آجیل ماکادمیا امروزه بسیار محبوب است. آنها بسیار مغذی و سرشار از کلسیم ، آهن ، فسفر و ویتامین های گروه B هستند. علاوه بر این ، در هر فنجان ماکادمیا 602 کالری وجود دارد. چربی زیاد آنها باعث می شود که به عنوان یک میان وعده یا اضافه کردن آن به سالادها و همچنین تهیه سس مایونز وگان برای پخت و پز مناسب باشند.


پسته

در هر فنجان 551 کالری وجود دارد. پسته همچنین با خوراکی هایی شیرین مانند بستنی ، کیک و سایر دسرها به خوبی پیش می روند.


بادام زمینی

این آجیل ها سرشار از منیزیم و ویتامین های B همچنین پروتئین ها و عناصر کمیاب هستند. علاوه بر این ، 570 کالری در یک فنجان وجود دارد.

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟


3. غلات


غلات یکی از عناصر اصلی یک رژیم متعادل است. علاوه بر سبزیجات و میوه ها ، باید هر روز آنها را میل کنید. به عنوان مثال ، برخی از غلات مهم عبارتند از: گندم ، برنج ، ذرت ، چاودار ، جو دوسر ، جو و ارزن.


از آنجا که غلات عمدتا از کربوهیدرات ها تشکیل شده اند ، تقریباً به همان میزان کالری مشابه یکدیگر دارند. در حقیقت ، این نشاسته موجود در دانه است که به ما انرژی می دهد.


آنها به طور متوسط ​​بین 7 تا 15 درصد پروتئین دارند. توصیه می کنیم این دانه‌ها را با حبوبات میل کنید تا بهتر جذب شوند. به این ترتیب می توانید به یک سطح پروتئین شبیه به گوشت حیوانات برسید. آنها همچنین ویتامین های گروه B و سایر مواد معدنی و همچنین پتاسیم ، آهن ، کلسیم و روی را در اختیار شما قرار می دهند.


4. حبوبات


حبوبات با حدود 350 کیلو کالری در هر لیوان از ارزش غذایی خوبی برخوردار هستند. هنگام پخت و پز ، حبوبات بسته به نوع و نحوه پخت آن ، در مقدار کالری متفاوت است.


در حقیقت ، آنها منبع اصلی پروتئین های گیاهی هستند و بدن شما بین 19 تا 36 درصد پروتئین با کیفیت خوب را تأمین می کنند. علاوه بر این ، آنها سرشار از کربوهیدرات ها ، به طور عمده نشاسته ، و همچنین فیبر ، اسیدهای چرب اشباع نشده ، مواد معدنی (پتاسیم ، فسفر ، روی ، آهن و منیزیم) و ویتامین های گروه B و فولات هستند.


در نتیجه


از افزودن این غذاهای وگان سرشار از کالری در رژیم خود دریغ نکنید. همچنین اگر قصد افزایش وزن دارید ، حتماً مرتباً ورزش کنید. به یاد داشته باشید ، برای تنظیم رژیم غذایی خود باید با یک متخصص صحبت کنید تا دچار کمبود مواد مغذی نشوید.


مجله ارم بلاگ

ترجمه شده از سایت : sagligabiradim.com


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده