ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ورم معده یا گاستریت مزمن

ورم معده یا گاستریت مزمن

ورم معده مزمن / 4 عادت بدی که باید از آنها اجتناب کنید


در این مقاله ، در مورد 4 عادت بدی که کسانی که گاستریت مزمن دارند باید از آنها اجتناب کنند ، صحبت خواهیم کرد. ترک این عادت ها می تواند به معده شما کمک کند تا احساس بهتری داشته باشد.


گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

ورم معده به التهاب مخاط معده گفته می شود. این حالت ممکن است موقتی باشد ، اما اگر به موقع درمان نشود ، می تواند به یک بیماری گوارشی طولانی مدت تبدیل شود. بنابراین ، 4 عادت بدی که باید در هنگام ورم معده مزمن از آنها اجتناب کنید ، کدامند؟


در این مقاله ، ما در مورد 4 عادت بدی که بهتر است افراد مبتلا به ورم معده از آنها اجتناب کنند ، به شما خواهیم گفت. ممکن است بعضی از آنها را نادیده بگیرید. بعضی از آنها را می توانید انجام دهید بدون اینکه متوجه شوید مضر هستند. با این حال ، این 4 عادت بد ممکن است باعث بدتر شدن سیستم هضم شما شود. در زیر جزئیات بیشتری در مورد این موضوع ارائه خواهیم داد.


به التهاب مخاط معده ورم معده گفته می شود. معمولاً برخی از باکتریها یا استفاده مرتب از مسکن های ضد التهابی می توانند باعث ورم معده شوند. بنابراین ، بهتر است به پزشک مراجعه کنید و بهترین درمان را انجام دهید و در عین حال از عادت هایی که می توانند وضعیت را بدتر کنند ، اجتناب کنید.


1. مصرف برخی مواد محرک


اگر چنین شرایطی را تجربه می کنید ، یکی از بدترین عادت هایی که می توانید داشته باشید مصرف مواد تحریک کننده یا ب برخی ازغذا هاست. در واقع ، آنها آسیب بیشتری به مخاط دستگاه گوارش می رسانند و علائم شما را بدتر می کنند.


البته منظور از مواد تحریک کننده شامل تنباکو ، الکل ، قهوه و چای است. در مورد نوشیدنی های الکلی ، بهتر است به جای آن از نوشیدنی های دیگر استفاده کنید. به عنوان مثال ، می توانید آب میوه های طبیعی و سبزیجات را امتحان کنید.


برخی ادویه ها مانند زنجبیل ، فلفل سیاه یا خردل نیز می توانند تحریک کننده باشند. علاوه بر این ، اگرچه قند و غذاهای شیرین باعث ناراحتی فوری معده نمی شوند ، اما می توانند در طولانی مدت آسیب ببینند.


2. رژیم غلط


دوم ، اگر ورم معده حاد یا مزمن دارید ، رعایت برخی از قوانین هنگام صرف غذا مهم است:


بهتر است 5 وعده غذایی کوچک در روز بخورید. همچنین ، زیاد غذا نخورید زیرا این باعث ورم معده شما می شود.


مطمئن شوید که غذای خود را به خوبی می جوید.

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟


وعده های غذایی خود را در محیطی آرام ، بدون مشاجرات و یا حواس پرتی های دیگر بخورید.


وعده های غذایی ساده را انتخاب کنید. علاوه بر این ، بهترین زمان برای خوردن میوه بین صبح و ظهر و بعد از ظهر تا عصر است.


اگر به گاستریت مزمن مبتلا هستید ، هنگامی که تعداد وعده های غذایی بیشتری در طول روز ، صبحانه و ناهار و حتی در میان وعده ها می خورید ، تسکین علائم خود را مشاهده خواهید کرد. بهتر است اواخر شب یک شام زودهنگام میل کنید و یک میان وعده سبک میل کنید.


3. استفاده بیش از حد از آنتی اسیدها


بسیاری از افراد مبتلا به سوزش معده یا گاستریت مزمن برای تسکین بیماری های خود به داروهای ضد اسید روی می آورند. با این حال ، بهتر است فقط از این داروها و هم از محلول های مبتنی بر بی کربنات سدیم فقط به صورت گاه به گاه استفاده شود. همچنین فقط از آنچه پزشک توصیه کرده استفاده کنید.


آنتی اسیدها راه حل مشکل نیستند. در حقیقت آنها می توانند در طولانی مدت به سیستم هضم آسیب برسانند. آنها همچنین می توانند شما را مستعد ابتلا به بیماری های گوارشی جدی تر دیگری در آینده کنند.


می توانید انواع ضد اسیدهایی پیدا کنید که معده شما را تحریک نمی کنند. علاوه بر این ، غذاهایی وجود دارد که می تواند به شما را آرام کنند ، مانند سیب ، خیار ، پاپایا یا آلو و...


4- استرس را برطرف کنید


آخرین عادت هایی که باعث بدتر شدن ورم معده می شوند ، استرس است. بنابراین ، تا چه اندازه ورم معده و استرس به هم مرتبط هستند؟ استرس در واقع اسیدهای معده را که باعث این بیماری می شوند ، افزایش می دهد.


از این نظر ، شما باید برخی از عادت های خود را تغییر دهید .علاوه بر نوشیدن چای های گیاهی یا مصرف مکمل ها ، انجام فعالیت هایی مانند یوگا ، مدیتیشن یا تای چی چند گزینه خوب برای رفع استرس است.


این نکات می تواند به شما در تسکین علائم و بهبود کیفیت زندگی کمک کند. با این حال ، اگر از این بیماری یا علائم اصلی آن رنج می برید ، مراجعه به پزشک برای تشخیص و انجام بهترین درمان ممکن ضروری است.


ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده