بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه آدامس چسبیده به مو را جدا کنیم ؟

چگونه آدامس چسبیده به مو را جدا کنیم ؟

12 ترفند برای از بین بردن آدامس چسبیده شده به موهای شما


چسبیدن آدامس به مو باعث وحشت شما می شود. بنابراین چه کاری می توانید انجام دهید؟ آیا در این شرایط موهای خود را کوتاه می کنید ؟ نگران نباشید ، گزینه های بهتری نیز وجود دارد! در این مقاله ، ما در مورد 12 ترفندی که می توانید برای از بین بردن آدامس چسبیده به موهای خود استفاده کنید صحبت خواهیم کرد.

 

کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام مطلب مرتبط کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام

ما بیشتر از آنچه تصور می کنیم با این تصادف روبرو می شویم. همه افراد در طول زندگی خود حداقل یک بار با آدامس چسبیده شده روی موهای خود مواجه شده اند. با این وجود مراجعه به آرایشگاه و کوتاه کردن مو باید آخرین گزینه شما برای از این مشکل باشد. قبل از انجام این کار ، 12 نکته را که امروز در مورد آنها صحبت خواهیم کرد ، امتحان کنید تا آدامس از موهای شما جدا شود!

 

بچه ها عاشق باد کردن آدامس هستند.با این حال ، این می تواند منجر به این حادثه شود. هنگام باد کردن آدامس ، ممکن است آن به موهای شما بچسبد. در زیر ، ما برخی از نکات را برای کمک به شما در از بین بردن آدامس چسبیده شده به موهای شما ، بدون آسیب رساندن به موهایتان را به اشتراک خواهیم گذاشت.

 

1. قسمتی از مو که آدامس به آن چسبیده را از سایر قسمت های مو جدا کنید


اولین مرحله سعی بر جدا کردن آدامس از بقیه قسمت های مو است. از گیره لاستیکی مو ، یک تکه فویل آلومینیوم یا هر آنچه که در دست دارید استفاده کنید تا مطمئن شوید آدامس به قسمت های دیگر مو نمی چسبد.

 

2. برای از بین بردن آدامس از موهای خود از یخ استفاده کنید


این ترفند ساده و همچنین کاربردی است. آدامس را با یخ فریز کنید. برای این منظور شما باید یخ را روی آدامس برای مدتی نگه دارید تا آدامس سفت شود. سپس با استفاده از انگشتان خود آن را قطعه قطعه بردارید.

 

3. روغن زیتون بزنید


روغن زیتون می تواند به روان سازی موها و از بین بردن آدامس کمک کند.

ابتدا موهای خود را با روغن زیتون خیس کنید (می توانید از هر روغن دیگری استفاده کنید) تا کاملاً مرطوب شود. ساختار روغن به لغزش آدامس در موهای شما کمک می کند. سپس از یک شانه دندانه دار ظریف استفاده کنید تا به تدریج از بین برود.

در آخر ، موهای خود را بشویید تا باقیمانده روغن زیتون پاک شود.

 

4. وازلین


مانند روغن زیتون ، وازلین می تواند به جدا شدن تدریجی آدامس از مو کمک کند. ابتدا موهای خود را با وازلین بپوشانید. سپس بگذارید چند دقیقه بماند. در آخر ، آدامس را خیلی آهسته بردارید تا از کشیدن تصادفی موهای خود جلوگیری کنید.

 

5. خمیر دندان


خمیر دندان به شما کمک می کند تا آدامس را از روی موهای خود پاک کنید ، اگرچه ممکن است قبلاً هرگز به آن فکر نکرده باشید. بافت خامه ای آن ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که شما برای نرم کردن و از بین بردن آرام آدامس لازم دارید.

 

6. نرم کننده مو


قبلاً اشاره کردیم که مواد روان کننده برای از بین بردن این ماده چسبنده از موهای شما مفید خواهند بود. در این حالت توصیه می کنیم از نرم کننده استفاده کنید. می توانید با انجام مراحل مشابه با روغن زیتون یا وازلین آن را اعمال کنید.

 

7. سیلیکون مو


اگر سیلیکون مو در خانه دارید ، می توانید برای حل این مشکل از آن استفاده کنید. از آنجا که سیلیکون مو یک روان کننده قدرتمند است که می تواند به شما در از بین بردن آدامس از مو کمک کند.

 

8. الکل 


اگرچه این یک ترفند بسیار رایج است ، اما الکل می تواند موهای شما را بیش از حد خشک کند. بنابراین ، توصیه می کنیم که آن را به عنوان آخرین چاره امتحان کنید.

 

اجرای آن مشابه ترفند قبلی است. آدامس را با الکل خیس کنید. سپس بگذارید چند دقیقه بماند و آرام آرام آن را بردارید.

 

9. سرکه سفید


می توانید از سرکه سفید به عنوان حلال برای از بین بردن آدامس از موهای خود استفاده کنید.

هدف در اینجا ذوب کردن آدامس است. برای این منظور رشته مو را آدامس به آن گیر کرده در سرکه سفید خیس کنید. بگذارید چند دقیقه بماند و آدامس را با انگشتان خود به آرامی خارج کنید.

 

10. آب لیمو


لیمو حلال طبیعی دیگری است که می تواند به شما کمک کند. ابتدا آب یک لیمو را فشرده و مانند سرکه سفید استفاده کنید. آدامس به آرامی ذوب می شود. بنابراین می توانید آن را از موهای خود خارج کنید.

 

11. سس مایونز


ترفند دیگری که می توانید برای از بین بردن آدامس بر روی موهای خود استفاده کنید ، سس مایونز را روی موهای خود قرار دهید. به این دلیل که سس مایونز به عنوان یک حلال در نظر گرفته می شود و همان اثری را دارد که در دو ماده قبلی ذکر شد.

 

12. جوش شیرین


ما قبلاً به مزایای جوش شیرین در نظافت منازل اشاره کردیم. برای مو توصیه می کنیم دو قاشق غذاخوری جوش شیرین را در نصف لیوان آب مخلوط کرده و از آن برای ذوب آدامس به آرامی استفاده کنید.

 

به طور خلاصه ، اگرچه از بین بردن آدامس از موهای شما یک کار غیرممکن به نظر می رسد ، اما همانطور که مشاهده می کنید ، می توانید قبل از رفتن به آرایشگاه بسیاری از روش های خانگی را امتحان کنید. ما امیدواریم که آنها بدون اینکه شما مجبور به اصلاح مو شوید مشکل شما را حل کنند!


ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده