خرید از سراسر دنیا


» فواید آرد نارگیل

فواید آرد نارگیل

آرد نارگیل/ 5 فایده غذایی


طعم و بوی آرد نارگیل مانند نارگیل است. در این مقاله با خواص آرد نارگیل آشنا شوید!


گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

این روزها نارگیل بسیار مرسوم است. افراد بیشتری در دستور العمل های خود از روغن نارگیل یا شیر نارگیل استفاده می کنند تا سلامتی بیشتری داشته باشند. امروز ، ما در حال ارائه اطلاعاتی در مورد آرد نارگیل هستیم که به بخشی جدایی ناپذیر از دستور العمل های غذایی گیاهی تبدیل شده است.

 

از این نوع آرد می توان به جای آردی مانند آرد سفید استفاده کرد. بنابراین می توانید محتوای شیرینی هایی مانند کیک یا کلوچه از فیبر غذایی بالاتر و کربوهیدرات و کالری کمتری برخوردار شوید که بسیار سالم هستند.

 

آرد نارگیل چیست؟


آرد نارگیل یک ماده مغذی است زیرا از 50٪ فیبر غذایی ، پروتئین ها و مواد معدنی تشکیل شده است. علاوه بر این ، مهمترین چیز این است که کربوهیدرات و نشاسته کمی داشته و چربی موجود در آن کاملاً سالم است. طعم خوشمزه ای دارد و بوی خوبی هم دارد. همچنین بسیار مقوی است.

 

ما تصمیم گرفتیم بر روی خواص زیر آرد نارگیل تمرکز کنیم:

 

این ماده جایگزین مناسبی برای آرد گندم است زیرا حاوی گلوتن و لاکتوز نیست.


حاوی حدود 45٪ فیبر است. بنابراین ، می تواند از عملکرد روده پشتیبانی کند.


سرشار از روغنهای خوب است. طبق مقاله منتشر شده ، آرد نارگیل حاوی یک اسید چرب به نام اسید لوریک است. این اسید چرب بر سلامت قلب و عروق تأثیر منفی ندارد و همچنین سطح کلسترول خوب را افزایش می دهد.

 

هنگام تهیه چیزی با این آرد ، در مقایسه با آردهای دیگر به مقدار کمتری از آن احتیاج دارید. همچنین این آرد مناسب برای گیاه خواران است.

 

آرد نارگیل ماده ای است که به دلیل محتوای فیبر بالای خود برجسته است. همچنین حاوی آنتی اکسیدان ، ویتامین و مواد معدنی است.

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

 

آرد نارگیل چگونه تهیه می شود؟


همانطور که از نام آن پیداست ، ماده اصلی تشکیل دهنده آرد نارگیل، نارگیل است. برای تهیه این آرد به نارگیل طبیعی و تازه نیاز دارید.  گوشت نارگیل کاملاً خشک را رنده کنید تا نتیجه نهایی حاصل شود. آرد نارگیل بو و طعم نارگیل را دارد. همچنین به طور طبیعی شیرین است و باعث سلامت دسرهای شما می شود.

 

فواید تغذیه ای آرد نارگیل

 

1. سرشار از فیبر است


این محصول سرشار از فیبر است. حاوی 45 تا 60 گرم فیبر در هر 100 گرم است. لازم به ذکر است که آرد نارگیل حاوی فیبر بیشتری نسبت به سبوس گندم ، دانه های چیا ، دانه های کتان ، سبوس جو دوسر یا آلو خشک است و به لطف این ویژگی می تواند به عملکرد خوب روده کمک کند. همچنین در یک رژیم غذایی متعادل که هدف آن کاهش کلسترول و کمک به تسریع احساس سیری است ، نقش مهمی دارد.

  

2. حاوی سلنیوم، منگنز و آهن است


این محصول به دلیل قدرت در کاهش تولید رادیکال های آزاد ، غنی از سلنیوم و سرشار از منگنز است. علاوه بر این ، حاوی مقدار کمی آهن است.


آرد نارگیل ایده آل برای استفاده به عنوان جایگزین آرد سنتی در دستور العمل های مختلف است. به نظر می رسد این مقدار کافی نباشد ، این محصول سرشار از الیگو لمنت ها نیز (عناصر کمیاب) است.

 

3. حاوی مقادیر زیادی اسید لوریک است

 

آرد نارگیل حاوی اسید لوریک ، یک اسید چرب بسیار خاص است. اسید لوریک به عنوان یک محرک برای فعال سازی سیستم ایمنی بدن و غدد تیروئید عمل می کند.

 

4- غنی از پروتئین است


به همین دلیل آرد سیرکننده ای است. در دو قاشق غذاخوری آرد نارگیل پنج گرم پروتئین وجود دارد. چربی موجود در آرد نارگیل باعث می شود از ذخیره چربی در بدن خودداری شود. این سوخت و ساز بدن شما را فعال می کند تا به شما در سوزاندن کالری کمک کند. بنابراین ، بسیار گزینه ای سالم است.

 

5. حاوی گلوتن یا کلسترول نیست


به لطف این ویژگی ، افراد مبتلا به عدم تحمل گلوتن یا حساسیت می توانند این آرد را مصرف کنند. آرد نارگیل حاوی 20٪ پروتئین است. همچنین حاوی هشت اسید آمینه ضروری است. شاخص گلیسمی آرد نارگیل 35 است. یعنی خیلی کم است.

 

میزان قندهای آن کم است (14٪ در مقایسه با 70٪ در آردهای حاوی نشاسته). بنابراین ، برای کسانی که سطح قند خون خود را کنترل می کنند (دیابتی ها و افرادی که قصد کاهش وزن دارند) بسیار مناسب است.

 

آرد نارگیل را به دسرهای خود اضافه کنید


آرد نارگیل علاوه بر رایحه دلربا ، دارای بسیاری از خواص و فواید مهم برای سلامتی است. بنابراین اگر می خواهید سبک زندگی سالمی داشته باشید ، بهتر است آن را در رژیم غذایی خود بگنجانید.


ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده