خرید از سراسر دنیا


» سالم ترین نوع نان

سالم ترین نوع نان

سالم ترین نان کدام است؟

 

از آنجا که نان یک ماده غذایی سرشار از کربوهیدرات است ، مصرف آن اغلب توصیه نمی شود.

 

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

نان به طور سنتی یکی از غذاهای پرمصرف در جهان است. کاربردی بودنش ، آن را به یک مکمل مناسب برای هر وعده غذایی و گزینه ای آسان برای وعده های غذایی تبدیل می کند. انواع نان در طول روز با هر وعده غذایی قابل خوردن است و از آنجا که انواع مختلفی از نان وجود دارد ، این سوال همچنان باقی است که کدام نوع نان سالم ترین و کم کالری ترین نوع نان است.

 

وقتی شخصی تصمیم بگیرد که نان خوردن را متوقف کند ، چه به خودی خود و چه به توصیه یک متخصص تغذیه ، به دنبال جایگزین های نان می گردد و این طبیعی است که سوالاتی در مورد بهترین نان موجود در بازار برای ایت افراد وجود داشته باشد ، به ویژه هنگامی که سعی می کنید از افزایش وزن خود جلوگیری کنید.

 

مواد مغذی و مواد تشکیل دهنده

 

مهم است که بدانید متخصصان تغذیه در واقع مصرف نان را به میزان متوسط ​​توصیه می کنند. به این دلیل که نان غذایی است که حاوی چندین ماده مغذی موجود در هرم غذایی است. پر از مواد مغذی و ویتامین است.

 

مواد اساسی آن آرد گندم ، آب ، مخمر و نمک است. بقیه مواد به نوع نان بستگی دارد و نان های متنوعی در بازار وجود دارد. تمام مواد ذکر شده در بالا حاوی مواد مغذی و ویتامین های خاصی هستند: کربوهیدرات ها ، فیبر ، ویتامین های B3 و ویتامین E. آنها همچنین حاوی مواد معدنی مانند کلسیم و آهن هستند.

 

مصرف نان توسط متخصصان تغذیه سازمان بهداشت جهانی توصیه می شود. این امر عمدتا به دلیل دو مولفه های موجود در نان است: فیبر و کربوهیدرات ها. در حقیقت ، مصرف کربوهیدرات برای حفظ تعادل غذایی مناسب ضروری است ، بنابراین می توانید به جای کنار گذاشتن نان ، نان بدون چربی بخورید.


فیبر یکی از فواید مصرف نان است که انتقال روده را تنظیم می کند و سطح کلسترول را کاهش می دهد. 50٪ کالری دریافتی از کربوهیدرات ها برای یک روز برای فرد لازم است. نان مقدار خوبی کربوهیدرات ارائه می دهد.

 

بنابراین ، آیا نان واقعاً شما را چاق می کند؟ اگر بیشتر تجزیه و تحلیل کنید ، خواهیم دید که نان حاوی موادی است که به هیچ وجه برای کاهش وزن مناسب نیستند. به عنوان مثال ، نان اغلب حاوی گلوتن ، نشاسته و آرد است. افزایش وزن به اندازه مصرف هر فرد بستگی دارد.

 

یک برش نان 30 گرمی می تواند 80 کالری داشته باشد. بنابراین ، نان باید همیشه به مقدار متوسط ​​مصرف شود. در غیر این صورت ، فواید نان تحت الشعاع اشکالات ناسالمی قرار می گیرد که باعث چاقی ، اضافه وزن و تجمع چربی در افراد می شود. اگر فردی نیاز به دریافت کالری از کربوهیدرات در رژیم غذایی خود دارد ، بهتر است در این کار زیاده روی نکنید.

 

در حالت ایده آل ، فرد می تواند با دریافت این کربوهیدرات ها از منابع دیگری غیر از آرد ، کالری لازم را در رژیم غذایی خود دریافت کند. اگر فردی به دلیل مصرف زیاد نان از میزان کالری دریافتی روزانه خود بیشتر مصرف کند ، حتی ورزش به او کمک نمی کند کالری اضافی را بسوزاند.

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

 

کدام نوع نان بدون چربی سالم ترین است؟

 

همه ما می دانیم که نان های متنوعی در بازار وجود دارد. از جمله مشهورترین آنها نان های سفید ، نان های گندمی  و نان های تست است. اما در مورد انتخاب سالم ترین ها ، در اینجا برخی از این گزینه های خوب ذکر شده است:

 

نان جو دوسر

 

این یک گزینه بسیار سالم و سبک است. سرشار از فیبر است ، به کاهش کلسترول و به حداقل رساندن کالری کمک می کند.

 

نان چند دانه

 

 این نوع نان دارای محتوای ویتامین و مواد معدنی بالایی است. به لطف محتوای فیبر بالایی که عملکرد عضلات را بهینه می کند ، برای رژیم گرفتن مناسب است.

 

نان سبوس دار

 

برخلاف نان های سفید معمولی ، آردی که این محصول از آن درست می شود از غلات کامل تهیه می شود. این به معنای بسیاری از مزایای سالم برای بدن و دریافت کالری کمتر است.

 

نان چاودار

 

 قطعاً یکی از نان های سالم است. این نان از روغن کمتری نسبت به بقیه برخوردار است.

 

نان ساندویچی

 

نان ساندویچی از کمترین میزان سلامت برخوردار هستند. از آنجا که آنها محصولات صنعتی هستند ، با مواد مصنوعی و مواد شیمیایی تولید می شوند که عمر طولانی تری دارند. این به معنای چربی زیاد است و هرگونه ارزش غذایی نان را از بین می برد.

 

بنابراین در انتخاب یک نان سالم باید نهایت دقت را به خرج دهید.


ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده