ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ابدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم

ابدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم

ابدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی دیواره شکم چیست؟

 

ابدومینوپلاستی یا جراحی دیواره شکم یک عمل جراحی زیبایی است. این دارو نه تنها برای زیبایی بلکه به عنوان بخشی از درمان های بهداشتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. کسانی که بیشترین سود را می برند اغلب کسانی هستند که روند کاهش وزن زیادی را پشت سر گذاشته اند.

 

ابدومینوپلاستی یا جراحی دیواره شکم عملیاتی است که در سالهای اخیر جنب و گرایش بیشتری پیدا کرده و بیشتر شناخته شده است. در حالی که اکثر مردم فکر می کنند این یک روش کاهش وزن است ، اما اینطور نیست.

 

ما این روش جراحی را تحت عنوان جراحی پلاستیک شکم نیز می شناسیم. این عمل شامل برداشتن پوست اضافی از این قسمت از بدن است ، که اغلب برای افرادی که دچار تغییرات ناگهانی وزن می شوند ضروری است.

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

 

در این روش علاوه بر از بین بردن افتادگی پوست ، می توان مقدار قابل توجهی از چربی این منطقه را نیز برداشت و تخلیه کرد. حتی روشی است که می تواند برای اصلاح عضلات شکم استفاده شود ، که ممکن است شل تر از حد نرمال بنظر برسند.

 

ابدومینوپلاستی این روزها یکی از جراحی های پرطرفدار است. علاوه بر زیبایی ، عزت نفس فرد را نیز بهبود می بخشد.

 

بنابراین ، در این مقاله توضیح خواهیم داد که عمل جراحی ابدومینوپلاستی و چرا انجام می شود.

 

جراحی ابدومینوپلاستی چیست؟

 

هنگامی که تغییرات ناگهانی وزن را تجربه می کنیم ، کشش بیش از حد می تواند پوست را تغییر دهد. این باعث می شود پوست قابلیت ارتجاعی خود را از دست بدهد و نتواند شکل طبیعی و کشش خود را حفظ کند.

 

جراحی دیواره شکم شامل برداشتن این پوست اضافی برای دستیابی به شکمی صاف و محکم است. همچنین چربی های اضافی شکم و شلی عضلات را که همراه این تغییرات اتفاق افتاده است را اصلاح می کند.

 

انواع مختلفی از جراحی شکم ، نوع سنتی و مینی ابدومینوپلاستی وجود دارد. جراحی سنتی شکم به بیهوشی عمومی و بستری شدن در بیمارستان برای چند روز نیاز دارد. بین 2 تا 6 ساعت طول می کشد و به برش بزرگتری نیاز دارد.

 

از طرف دیگر ، پزشکان فقط زمانی عمل جراحی مینی ابدومینوپلاستی را انجام می دهند که ناحیه زیر ناف شکم نیاز به درمان داشته باشد. این یک فرایند ساده تر و کوتاه تر از روش سنتی است. برش در این روش کوچکتر است و زمان بهبودی نیز نسبت به جراحی سنتی کوتاه تر است.

 

چه کسی می تواند جراحی ابدومینوپلاستی انجام دهد؟

 

اگرچه تصور می شود که جراحی ابدومینوپلاستی عملی برای کمک به کاهش وزن است ، اما این هدف اصلی آن نیست. در حقیقت ، این روش برای افرادی انجام می شود که ضعیف هستند اما در این ناحیه از بدن خود پوست و چربی بیش از حد دارند. همچنین در این روش میتوانند در صورت وجود چربی اضافی که با رژیم یا ورزش بهبود نمی یابد ، چربی اضافی را از بدن خارج کنند.

 

اولین نامزدهای این جراحی زنانی هستند که چندین بارداری را پشت سر گذاشته اند. این به این دلیل است که پس از چندین بارداری ، گاهی اوقات پوست و عضلات شکم نمی توانند شکل اصلی خود را بدست آورند.

 

در حالت ایده آل ، زنان نباید بعد از انجام این جراحی دوباره باردار شوند. وقتی بارداری جدیدی اتفاق می افتد ، پوست و عضلات کشیده شده می توانند دوباره بیش از حد کشش پیدا کرده و جراحی را بی معنی کنند.

 

گروه دیگری که ممکن است از این جراحی بهره مند شوند افراد چاقی هستند که وزن زیادی از دست داده اند. زیرا در این موارد ، افتادگی پوست معمول است ..

 

در این نوع جراحی ها چه مواردی باید در نظر گرفته شوند؟

 

این روش بسیار مفید است. از این گذشته ، علاوه بر اصلاح مشكل زیبایی شناختی ، می تواند به بهبود عزت نفس فرد نیز كمک كند. همچنین با توجه به اینکه پوست اضافی می تواند بار سنگینی به همراه داشته باشد ، راحتی فرد را نیز افزایش می دهد.

 

با همه ی این تفاسیر ، این یک روش جراحی است. بنابراین ، بدون خطر نیست. اول از همه ، مهم است که درک کنیم که جای زخم باقی مانده مطمئناً بسیار مشهود خواهد بود. زیرا این جراحی با یک برش بزرگ انجام میشود که می تواند موقعیت ناف شکم را تغییر دهد.

 

مانند سایر روش های جراحی ، خطر عفونت یا بهبودی ضعیف وجود دارد. همچنین خطرات مرتبط با استفاده از بیهوشی نیز برای فرد وجود دارد.

 

سرانجام ، مهم است که بدانید بهتر است حداقل شش ماه قبل از جراحی زیبایی شکم ، وزن خود را ثابت نگه دارید. به تمام این دلایل ، شما باید به درستی مطلع شوید و پزشک متخصص باید به شما در تصمیم گیری کمک کند.


ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده