بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» 10 عجیب ترین هوس غذایی زنان باردار

10 عجیب ترین هوس غذایی زنان باردار

10 عجیب ترین هوس غذایی زنان باردار


مردم سال‌هاست که مشغول تهیه ترکیبات غذایی مختلف هستند ، و اکثر این ترکیبات در بیشتر اوقات، نمادین هستند. اما برخی افراد هوس های غذایی دارند که هنوز توسط جامعه پذیرفته نشده است و کاملاً عجیب است. بسیاری از زنان باردار تمایل دارند طعم های شیرین، شور، ترش و تند را در معجون هایی ترکیب کنند که برخی را مجذوب خود می کند و در برخی دیگر باعث حالت تهوع می شود. در اینجا 10 عجیب ترین هوس غذایی تمام دوران آورده شده است. 


1. بستنی و ترشی

ترشی یک ولع شدید (ویار) بارداری است، و برای هر کسی که به ترشی علاقه دارد، احتمالاً همان چیزهایی را می‌خورد که مادر آینده می‌خورد. ترشی ها روی همبرگر خوشمزه هستند که شوری خاصی به ساندویچ و بسیاری از غذاهای خوش طعم می بخشد، اما بستنی بافتی است که ترشی ها باید از آن دور بمانند. فقط فکر کردن این دو در یک کاسه باعث می‌شود شکممان منجمد شود، اما ظاهراً طعم بهشت ​​برای خانم‌های باردار می دهد.


بازی مخفی دایرکت اینستاگرام! مطلب مرتبط بازی مخفی دایرکت اینستاگرام!

2. کره بادام زمینی و سس مایونز روی نان تست

بیایید سعی کنیم با این یکی ارتباط برقرار کنیم - شاید مقدار کمی سس مایونز باشد، و وقتی روی نان تازه برشته شده استفاده شود، فقط یک جنبه گرم و کره ای به آن اضافه می کند. اما اگر مایونز آزادانه و بدون محدودیت استفاده شود و نان ،سرد باشد، ما ادامه می دهیم و این یکی را هیولا می نامیم. PB فقط باید با مربا، میوه یا عسل مجاز باشد. بدترین حالت، اگر واقعاً چیزهای شیرین دوست ندارید، می توانید کره اضافه کنید.



3. Oreo و ماهی قزل آلا دودی

بله، ما نیز پس از دیدن این هوس که زنان باردار ظاهراً تجربه می کنند، وحشت کردیم. ترکیبی از شکلات، خامه شیرین و ماهی چیزی است که ما هرگز نمی خواهیم در عمرمان آن را امتحان کنیم. گاهی اوقات، فقط چیزهایی وجود دارد که هرگز نباید مخلوط شوند، و ماهی سالمون دودی همراه با هر نوع خوراکی شیرینی قطعا یکی از آن چیزها است. 


4. چیتوس داغ آغشته به ماست

ما متوجه شدیم - چیتوهای داغ می توانند جوانه های چشایی شما را شعله ور کنند و با یک لیوان آب میوه مصرف شوند، اما ماست داستان کاملاً دیگری است. شاید طعم آن شبیه یک دیپ باشد، به نوعی شبیه خامه ترش، اما ماست ساده به تنهایی بدون هیچ چاشنی آنقدرها شگفت انگیز به نظر نمی رسد. به اندازه کافی خنده دار است، زنان باردار حتی شناخته شده اند که این چیتوهای تند را در ماست با طعم توت فرنگی فرو می کنند! حالا این یک ترکیب خلاقانه است. 


5. پیتزا با کلم ترش

پیتزا در طول تاریخ چاشنی های عجیب و غریب زیادی داشته است، اما حتی عجیب تر از آناناس و ژامبون روی پیتزا کلم ترش است، کلم ترشی که معمولاً به عنوان رویه هات داگ استفاده می شود. مطمئناً هر روز این ماده ترشی را روی یک برش کلاسیک نمی بینید، اما طعم پیتزا با تقریباً هر چیزی باورنکردنی است، بنابراین ما مخالفتی با امتحان کردن آن نداریم. 



6. یخ خرد شده

به همین سادگی، اما هنوز هم هوس عجیبی است. ظاهراً، اگر کم خون هستید این یک ولع استاندارد است. در حالی که ما حداقل مقداری یخ خرد شده طعم‌دار یا یک کاسه سوربت خوب را ترجیح می‌دهیم، این بدترین هوس در لیست نیست، اما ممکن است کسل‌کننده‌ترین باشد. با این حال، در یک روز گرم تابستان، خیلی بد به نظر نمی رسد.


7. آب لیمو و لیموترش از کنسانتره

ظاهراً هوس خوردن چیزهای ترش و تند در دوران بارداری جدی است، اما برخی از افراد غیرباردار را نیز می‌شناسیم که می‌توانند چنین هوسی را داشته باشند. اگر تحمل زیادی نسبت به طعم های ترش دارید اما طرفدار آب نبات نیستید، شاید این برای شما مفید باشد؟ ظاهراً خانم‌های باردار معمولاً دوست دارند یک لیمو یا لیموترش را تکه کنند یا آن‌ها را برش بزنند و مثل پرتقال گاز بگیرند! راستش را بخواهید، ما به جای آن یک لیوان لیموناد را ترجیح می دهیم .


8. هندوانه آغشته به آب ترشی

هندوانه بسیار زیبا و شیرین و در عین حال ملایم با ظاهری ترد است. این میوه نهایی تابستانی است و وقتی با ترکیبات غیرمنتظره ای مانند ریحان و فتا همراه شود، به همان اندازه طعم با طراوتی می دهد. اما این چه جنایتی است؟ چرا دسر زیبای طبیعت را با فرو بردن آن در شور و نمک تند آب ترشی خراب کنید؟ ما می توانیم هر ترکیب خوش طعم دیگری را درک کنیم، اما این همه چیز را به سطح دیگری می برد. با این حال، تا زمانی که آن را امتحان نکنید، نمی توانید آن را کوبید!


9. پنیر خامه ای و مربا روی نان تست

این ترکیب آنقدرها هم عجیب نیست - یک ترکیب صبحانه یا دسر لذیذ است، به خصوص که پنیر خامه‌ای غذای همه‌کاره‌ای است که می‌توان آن را اساساً با هر چیزی جفت کرد. در واقع، فقط این دو ماده می توانند یک ساندویچ خوش طعم را در زمانی که در حال حرکت هستید یا مواد غذایی کم مصرف می کنید، تشکیل دهند. 


10. سیب زمینی سرخ کرده آغشته به عسل

برخی از مردم در حال حاضر این کار را انجام می دهند، و در لیست هوس های غذایی عجیب و غریب، ارزشمندترین آنها نیست. یک جورهایی یک اثر کیک قیفی دارد که ما زیاد به آن تمایل نداریم. از طرف دیگر، مخلوط سس کچاپ و عسل چندان خوشمزه به نظر نمی رسد. مقداری عسل و سیب زمینی سرخ شده با همبرگر در واقع بسیار خوشمزه به نظر می رسد. 




بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده