ثروتسازی با هیپنوتیزم


» چه غذاهایی را شب هنگام نباید بخوریم؟

چه غذاهایی را شب هنگام نباید بخوریم؟

خوردن چه غذاهایی در شب مضر است؟

 

اگر می خواهید شب ها خوب بخوابید ، باید از خوردن غذاهای سنگین خودداری کنید. اگر از آن اجتناب نکنید ، هضم آن زمان زیادی طول می کشد و خواب شما را مختل میکند.

 

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

بیشتر اوقات ، ما می خواهیم چیزی نزدیک به زمان خواب بخوریم. یکی از بزرگترین آسیب هایی که می توانید به سلامتی خود وارد کنید این است که شب غذا بخورید و ندانید که قبل از خواب از چه غذاهایی دوری کنید. از آنجا که هضم برخی غذاها بیشتر طول می کشد ، مضرتر از بقیه هستند.

 

این امر باعث ناراحتی عمومی و بی خوابی شما می شود. بنابراین ، خوردن یک شام سبک و پر از کربوهیدرات و پروتئین نه تنها شما را راضی می کند ، بلکه باعث می شود که خوب بخوابید به اندازه کافی بخوابید.

 

شام شب

 

اغلب اوقات ، کار و زندگی شخصی ما به ما اجازه نمی دهد که شام را در کنار خانواده خود ​​بخوریم. شما احتمالاً در طول روز نیز میان وعده های زیادی می خورید و همین امور باعث میشود شام را سر وقت و در کنار خانواده میل نکنید و دیر هنگام به غذاهای سنگین و چرب و چیلی روی بیاورید.

 

اما این عادت می تواند عوارض جانبی زیادی را به همراه داشته باشد که از خواب کافی و راحت جلوگیری می کند. هضم سنگین و آهسته احتمالاً از زمانی که به رختخواب می روید کار را برای شما سخت تر می کند. سوء هاضمه به احتمال زیاد تا روز بعد ادامه خواهد داشت و هنگامی که از رختخواب بلند می شوید ، انرژی کافی برای انجام کارهای روزانه خود را نخواهید داشت.

 

غذا خوردن در شب / از کدام غذاها باید اجتناب کرد؟

 

فست فود خصوصا همبرگر ، هات داگ ، سیب زمینی سرخ کرده و غیره

 

صرف یک شام سبک یکی از بهترین راه ها برای کمک به داشتن یک خواب راحت است.

 

در حالی که کنترل کامل آنچه می خورید وقتی در خانه نیستید دشوار است ، اما هنوز هم می توانید از یک شام سبک برای مراقبت از تغذیه و سلامت خود استفاده کنید. برای انجام این کار ، توصیه می کنیم از مصرف غذاهای زیر در وعده شام ​​خودداری کنید:

 

فست فود

 

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

خوردن این نوع غذاها به طور کلی در هر زمانی از روز برای سلامت عمومی شما ایده آل نیست ، اما خوردن فست فود در شب به دلیل وجود مقادیر زیادی از قندهای فرآوری شده و کربوهیدرات های ساده میتوانند معده شما را سنگین کرده و عمل هضم را بسیار کند کنند.

 

علاوه بر این ، به خاطر داشته باشید که چنین غذاهایی ممکن است گرسنگی شما را برطرف کند ، اما مواد مغذی مورد نیاز بدن شما را تامین نمی کند. بنابراین سعی کنید از خوردن غذاهایی مانند پیتزا ، سیب زمینی سرخ کرده و همبرگر اجتناب کنید.

 

قند ساده


همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، قندهای ساده و فرآوری شده دارای فرآیند جذب سریع در سیستم گوارشی شما هستند. این باعث افزایش ناگهانی قند خون شما می شود و باعث بیماری های قلبی و مشکلات گوارشی می شود. از سوی دیگر ، قندهای پیچیده در غلات و سبزیجات یافت می شوند و شما را در دوره های طولانی تری سیر نگه می دارند.

 

گوشت قرمز

 

گوشت قرمز به دلیل مقادیر زیاد چربی اشباع شده ، سدیم و پروتئین موجود در آن هضم دشواری دارد که همه آنها به معنی یک فرآیند طولانی مدت و ناراحت کننده گوارشی است. یک گزینه بهتر این است که گوشت های سبک را انتخاب کنید که کم چرب هستند ، شما را سیر نگه می دارند و برای سلامتی شما مفید هستند مانند گوشت مرغ.

 

غذاهای ادویه دار

 

غذاهای تند باعث اسیدیته و رفلاکس اضافی می شوند ، بنابراین نباید آنها را قبل از خواب مصرف کنید.

 

اگر سیستم گوارشی حساسی دارید ، غذاهای تند می توانند باعث التهاب و ناراحتی در هنگام هضم شوند و منجر به مشکلاتی مانند نفخ و رفلاکس شوند. اگر بعد از غذا خوردن به رخت خواب بروید ، این را تجربه خواهید کرد. بنابراین ، از خوردن فلفل قرمز و انواع آن در شب اجتناب کنید.

 

غلات شیرین

 

غلات شیرین مشکلاتی را برای دستگاه گوارش شما ایجاد می کند که سایر شیرینی ها نیز انجام می دهند. اما این غلات از مضرترین هستند زیرا مصنوعی و فرآوری شده هستند و باعث تجزیه مواد مغذی و اسیدی شدن معده شما می شوند.

 

علاوه بر این ، در حالی که قندهای فرآوری شده در غلات شیرین فاقد مواد مغذی هستند ، بدن شما از کلسیم و ویتامین B برای هضم آن استفاده می کند.

 

کافئین

 

کافئین ماده ای است که در چیزهایی مانند قهوه و چای یافت می شود. همانطور که همه می دانیم ، عملکرد اصلی کافئین این است که شما را بیدار و هوشیار نگه دارد. این امر شما را از خواب خوب شبانه دور می کند.

 

توصیه دیگر این است که از خوردن حجم زیاد غذا اجتناب کنید ، بهتر است با توجه به نیاز خود غذا بخورید. برای صبحانه و ناهار وعده های غذایی بزرگتر برنامه ریزی کنید. همچنین جمله "صبحانه را مانند یک پادشاه ، ناهار را مانند یک شاهزاده و شام را مانند یک گدا بخورید" را به خاطر بسپارید.

 

ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده