دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» احساس بی ارزش بودن از کجا نشأت میگیرد؟

احساس بی ارزش بودن از کجا نشأت میگیرد؟

6 نشانه که بیانگر عدم دوست داشتن خودتان است

 

اگر خودتان را دوست نداشته باشید ، نمی توانید انتظار داشته باشید که دیگران برای شما ارزش قائل شوند.پش شروع به ارزش گذاشتن برای خودتان کنید.

 

زندگی کوتاه تر از آنچه که تصور میکنید است؛ نگرانی در مورد آنچه دیگران در مورد شما فکر می کنند بیهوده و در واقع اتلاف وقت است. اگر خودتان را دوست داشته باشید زندگی زیبا تر می شود.در این مقاله در خواهید یافت که چگونه خود را همانگونه که هستید دوست بدارید .

 

باید به خاطر داشته باشید که اگر همیشه به دنبال تأیید دیگران باشید ، ممکن است در نهایت در برابر یکی از آن افراد ناتوان شوید .

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

 

وقتی شادی شما به دیگران وابسته می شود ، باید در همان نقطه از زندگی ، توقف کنید و فقط و فقط روی زندگی خودتان تمرکز کنید و در مورد نحوه زندگی خود خوب فکر کنید که چه چیزی باید در زندگی شما تغییر کند تا این شرایط به طور کامل پایان یابد.

 

اگر نمی توانید خود را همانطور که هستید بپذیرید ، باید به شما بگوییم که واقعاً مرتکب اشتباه بزرگی شده اید که شادی خود را در اختیار تایید دیگران قرار می دهید .

 

امروز ما می خواهیم راجع به 7 نشانه که نشان دهنده این است : شما خودتان را همانگونه که هستید دوست ندارید و به دنبال تایید دیگران هستید را با شما در میان بگذاریم. اما نگران نباشید چرا که شما می توانید با کمی تمرین روی خود از ادامه این کار جلوگیری کنید.

 

1. شما مداوم به دنبال تایید دیگران هستید

 

شما به جای تلاش برای تبدیل شدن به شخصی که دیگران میخواهند ، فقط کافیست خودتان باشید.

 

شما باید رفتار خود را در حال حاضر با در نظر گرفتن همه خصوصیات خوب و بد خود بررسی کنید.

 

آیا بیشتر وقت خود را با دیگران می گذرانید؟ آیا به هر قیمتی از تنهایی خودداری می کنید؟ اگر اینطور باشد ، شاید شما آنچه را که هستید دوست .

 

در واقع ، شاید با افرادی که زمان زیادی را صرف می کنید به شما این قدرت را داده اند که شما را تغییر دهند و به همین دلیل است که وقتی آنها در کنار شما نیستند احساس بدی می کنید. اکنون زمان آن است که همه اینها را رها کرده و دریابید که واقعاً چه کسی هستید.

 

2. شما میترسید افکار خود را بیان کنید

 

آیا تا به حال احساس ترس یا خجالت کرده اید که افکار خود را در حین مکالمه با دیگران بیان کنید زیرا متفاوت از افکار دیگران است؟

 

اگر چنین است ، شما با رد اعتقاد خود و اجتناب از ابراز وجود ، شخصیت خود را در رابطه با دیگران "شکل می دهید".

 

اگر صحبت نکنید و در بحث ها اظهار نظر نکنید ، هیچ کس به شما گوش نمی دهد ، شما را جدی نمی گیرد یا به شما احترام نمی گذارد. از متفاوت بودن یا متفاوت اندیشیدن نترسید. ممکن است مشکلی در اعتماد به نفس داشته باشید که باید به آن توجه کنید تا آن را از ریشه حل کنید.

 

افکار شما به اندازه افکار دیگران مهم هستند. اگر اعتقاد دارید آنچه فکر می کنید اشتباه یا حتی شرم آور است ، بدانید که در واقع این چنین نیست! افکار خود را بیان کنید ، صحبت کنید و نشان دهید که شما نیز آنجا حضور دارید . ایده های شما از آنچه فکر می کنید ارزشمندتر هستند.

 

3. خود را بیش از حد مورد سرزنش و انتقاد قرار میدهید

 

شما ناخودآگاه آنقدر از خود انتقاد می کنید که مانع پیشرفت خود می شوید و در همان مکان گیر می کنید. به نوعی شما خودتان را به خاطر انجام ندادن کارهایی که باید انجام می دادید مجازات می کنید. اما فراموش می کنید که اشتباه کردن به شما کمک می کند تا یاد بگیرید ، قوی تر شوید و بهتر از قبل به مسیر خود ادامه دهید.

 

از انتقاد کردن از خود دست بردارید ؛ از آنچه تاکنون انجام داده اید ، چه بزرگ و چه کوچک سپاسگزار باشید و سعی کنید خودتان را برای انجام هر کاری حتی کوچک تحسین کنید.

 

4. احساس بی ارزش بودن میکنید

 

شما باید مرتبا با خود تکرار کنید که شما نیز همانند دیگران و به اندازه آنها شخصی ارزشمند و مفید هستید. اگر مراقبت از خود ، لباس خوب پوشیدن و تغذیه سالم را کنار بگذارید ، احساس بدتری به سراغ شما خواهد آمد.

 

شما باید خودتان را دوست داشته باشید. شما باید برای خود وقت بگذارید و برای خودتان لباس مناسب بپوشید و سالم تغذیه کنید و مراقب اندام و ظاهر خود باشید . اگر شما این کار را برای خود انجام ندهید ، یقینا هیچ کی دیگری نیز این کارها را برای شما انجام نخواهد داد زیرا این امور کاملا شخصی میباشند. اگر خود را دوست نداشته باشید و مراقب خود نباشید دیگران احترام و ارزشی که باید برای شما قائل باشند را قائل نخواهند بود چرا که اول از همه شما باید خودتان برای خودتان احترام و ارزش قائل شوید.

 

5. در خود انگیزه لازم و کافی ایجاد نمیکنید

 

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

بدون انگیزه ، شانس موفقیت شما در تحقق برنامه یا رویاهایتان بسیار کم است. اگر به مهارت های خود اعتماد ندارید و سعی نمی کنید هر روز به خود انگیزه دهید ، هرگز به خواسته خود نخواهید رسید.

 

شما ممکن است مرتکب اشتباهاتی شوید و حتی ممکن عزیزانتان از شما حمایت نکنند . اما شما هنوز هم باید خودتان را باور داشته باشید و به دنبال هر چیزی که می خواهید بروید. اجازه ندهید دیگران مانع شما شوند. به رویاهای خود اهمیت دهید و در جهت تحقق آنها نهایت تلاشتان را بکنید.

 

6. اعتماد به نفس پایینی دارید

 

اعتماد به نفس به اندازه انگیزه مهم است. یکی از نشانه های دوست نداشتن خود ، داشتن عزت نفس پایین است. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که می توانید چه کاری انجام دهید؟ آیا ارزش دستاوردهای خود را کوچک می دانید؟

 

اگر خودتان را دوست داشته باشید ، اعتماد به نفس خواهید داشت و اجازه نمی دهید کسی آن را از بین ببرد . شما می توانید به هر هدفی که می خواهید برسید و در این مسیر از اشتباهات خود درس بگیرید و از آموخته های خود قدردانی کنید.

 

نتیجه :

 

گاهی اوقات اعتماد به خود دشوار است ؛ شاید شما فکر می کنید لیاقت دوست داشتن را ندارید و به همین دلیل است که احساس ناراحتی و بی ارزش بودن می کنید.

 

آنچه در اینجا در خطر است زندگی شماست ؛ به زندگی خود و به شخصیت واقعی خود اهمیت دهید. این یک روند آسان نیست ؛ اما در نهایت ارزش تلاش را خواهد داشت. وقت آن رسیده است که اگر یکی از این 6 نشانه را دارید در جهت تغییر آنها برآید.

 

ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده